GRATTIS PÅ 7 ÅRS DAGEN ÄLSKADE LILLEBROR <3

bella väkte mig vid 9 i morse och fårgade om jag ville med till gabbes kalas idag. klart jag vill det, vet ju att han skulle bli glad av det (: så jag följde med men han inte fixa mig eller någonting för farmor och farfar kom och hämtade oss typ 10 minuter efter jag vaknat . . dom körde hem oss till kattis och gabriel. gabriel fick presenter av oss och sen när han hade öppnat alla så gick jag å duschade och sen åkte vi till busfabriken - där gabriel skulle ha sitt kalas (: små grabbarna samlades utanför, och när alla hade kommit så gick vi in. dom sprang runt och lekte, och jag måste erkänna att jag oxå kröp runt i tunnlarna där (; efter två timmar där så åkte jag, bella, kattis, johan och lille gabbe hem till dom igen, vi åt tacos och sen låg jag å gabbe å vilade och tittade på disney chanel (: sen körde kattis oss till bussen och så åkte vi hem. sen ikväll så ska jag hitta på något med bettan, vi skulle antagligen på fest i stan men vet inte riktigt ännu.


min älskling öppnar presenter, kattis i bakgrunden.


lucas, deras nya kattunge (: skiiit söt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0