Gymnasie mässa (:

nu sitter jag i skolan och har elevensval-bild. (: fett soft, vi får sitta och surfa på internet hur mkt vi vill ;) "as nice" som emmelie brukar säga :) hihihh *'



vi va på billban i stan med skolan idag för lite "gymnasie mässa", det va kul fakiskt, vi fick gå runt å .. aa .. jag vet inte vad vi skulle ha gjort egentligen men jag å bettan stack först till espresso house, där mötte vi sedan elin och sandra, så gick vi tilsammans med dem tillbaks till bibblan, det va massa andra skolor där med och många från gymnasierna i stan med. jag träffade min kompis alexandra (på bilden ovan) som jag inte har träffat på aas länge :P hon går Jb-Frisör och frågade ifall vi ville få håren fixade (vilket man kunde få där ^^), så jag tänkte varför inte ? :P så alexandra och någon mer i hennes klass lockade mitt hår, det blev jätte fint (: sen åkte vi tillbaks hit igen vid 11.

Kommentarer
Postat av: emmelie

JAJJEMÄN ;)

2009-09-25 @ 11:47:53
URL: http://pontusblondin.blogg.se/
Postat av: alexandra

hehe :) kul och träffa dig sötnos! tycker vi måste hitta på något snart ;o

2009-09-25 @ 19:52:00
URL: http://afiischer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0