Race

idag efter skolan så satt jag, emmelie och bettan kvar i a.laget i ungefär en halv timme bara för vi va så sega å trötta, så när vi skulle dra va det helt tomt ^. när jag kom hem så åt jag lite och tittade på idolen kendras underbara bröllop på hennes tv serie på E!, sen satt jag mig vid datan och snackade med emmelie å bettan, vi skulle egentligen börjat på puls (en dansgrupp på andersberg) idag, men det va street dance idag och vi vill gå dance hall, som börjar imorgon (: så då ska vi in till ab och shaka ! haha. bettan ringde iaf mig lite senare och så kom jag ner till byn och va med henne och alla som va där :P fille och robin kom med sina moppar typ vid 7-halv 8. och när vi skulle dra hem så raceade vi ;) haahhah det va as kul !.. :P

 


åwe nazze *' (filip) på matten :P


Kommentarer
Postat av: Emmelie

fUCK NASSE

2009-09-03 @ 11:42:37
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0