ronja + emmelie VS fille + robin ;@ MMHRMHRMHR

det blev inga skor för mig idag, hittade inte några som jag va sugen på att köpa. jag å emmelie tog bussen tbx till böhmen kvart över 6 efter att jag hade vatt inne å köpt 3 PK's på videomix(hemmakväll). vi hoppade av bussen nere i byn och så drog vi in t gården, där det va några stycken men dom låg uppe i sofforna och jag å emmelie satt där nere :P vi köpte "glassbomb" (muums) och satt å snackade med mackan (: sen kom fille dit . . . och vi va inte överlyckliga att se honom precis  ;@ MMHRMMHRMMRH !! vi tjafsade och slogs med tidningar och sprang runt å skrek som fan och HAHA fille med sina jävla ryck bah ; AAAH xD, vi kunde inte låta bli att smälla till varandra om satt vid samma bord, så Lia fick hålla koll på oss och ta bort turkjävlen till ett annat bord (a) men hjälpte det ?? NAE xD HAHAH shit vad vi höll på ! jag har typ blåmärken efter dom där jävla tidnings slagen O.o men det va fett kul att retas med fille !! ;D AHAHAHHAHA. fille jag vet att du kommer läsa detta så säger bara ; SYN SYN VI ÄGDE DIG DIN FJOLLA !!! ^^



glassbomb

linne (kajsa) calle alex å jotta

TURK TURK TURK TURK TURK !!!!!

mm gulligt .. *-)

gurka, fille å sebbe

MEN G', HAHAHHA JAG VA TVUNGEN (A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0