ny duschad efter dansen

kom typ precis hem nu, har bara hunnit ta en sabb ducsh.
idag kom vi igång på riktigt, förra gången va det typ bara "prova på", men nu har vi börjat på dansen (:

efter skolan så drog jag hem dirr, la mig här med datan en stund och sen vid 5 så ringde jag bettan och emmelie, emmelie va redan i andersberg med sin pög, men bettan därimot va här i böhmen (: så jag drog ner å mötte henne i byn och så gick vi hela vägen upp till marelid för att ta bussen som gick från byn ändå >.< haha fail ! när vi kom in till stan så hade affärerna redan stängt så jag kunde inte kolla på skor ;( vi gick dirr till österskans och fyllde på min mobil med nya cash ;) och köpte lite gott gott. sen satt vi oss i buss kuren och väntade, MEN idag tog vi inte samma buss som förra gången, idag tog vi till norra ab. . vi tänkte inte så mkt på att det stog n.andersberg men när vi väl va vid sista hållplatsen så kom vi på det (I) . . xD hahah fail igen !vi kunde inte vägen därifrån, så vi frågade busschauffören om vägen men han gav inte så bra förklaring, så vi blev helt lost xD bara gick å gick genom hela ab och bettan sa minst 3 ggr ; DÄR ÄR DET ... eller nej det va fel >.< men till slut så såg jag lidel skylten och blev överlycklig xD hahha (lidel ligger bara övergatan från dansen), vi kom typ 10 minuter försent men det gör inget ;) tog bussen hem 15 i 10.



satt ute på alltanen nu när det väl va fint väder, och tog massa bilder.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0